Hoe is het met… PRezz?

jun 25, 2021

Hoe is het nu met…. 

Monika Knottnerus, eigenaar van PRezz videoproductiehuis

In plaats van in koude acquisitie, gelooft Monika Knottnerus meer in netwerken, langdurige relaties en vooral in de échte aandacht voor je (potentiële) klanten. Een bezoekje van Herman van Hunnik, die namens Sales Spot hun ‘Nu zaaien = straks oogsten actie’ kwam uitleggen, was dan ook niet aan dovemansoren gericht…

“Het was een prettig gesprek”, vertelt Monika. “Net als SalesSpot kwamen wij ook opeens in een rustige periode te zitten. Toevallig had ik net veel opdrachten in de zorg en die kwamen in één klap stil te liggen. Ik ben meer een type van ‘wat kan nog wél?’ Zo ben ik me tijdens de coronaperiode bijvoorbeeld meer gaan richten op online netwerken en online contacten met zakenrelaties. 

Daarbij sta ik altijd open voor tips, dus toen ik Herman ontmoette en hij mij over hun actie vertelde, was ik direct enthousiast. Ik kreeg praktische tips en een idee om een actie of evenement voor zakenrelaties te organiseren. In ons pand hebben we een bioscoop en meerdere mooie ruimtes.” 

Een bioscoop?
“Toen ik klein was werkte mijn moeder in de oudste bioscoop ter wereld (Szczecin, Polen). Als kind wilde ik al films maken. Dat ik nu zelf een bioscoopzaal heb, is dus best speciaal.” 

Terug naar het evenement.
“Samen met Herman heb ik zitten brainstormen over een Expert Event. Een soort seminar met verschillende sales en marketing experts. Vanuit PRezz zouden wij wat kunnen doen met videomarketing, SalesSpot kan vertellen over sales en acquisitie, en verder dachten we aan een personal branding coach, een web bouwer, een management boeken recensent etc.. Door de huidige omstandigheden hebben we het even moeten uitstellen, maar wat in het vat zit…”

Gelukkig zijn de opdrachten na de zomer weer teruggekomen en het is nu zelfs drukker dan ooit bij PRezz. Monika: “Ik geloof net als SalesSpot dat je moet blijven zaaien (netwerken) om later te kunnen oogsten. Dat hoeft soms alleen maar een hoe-gaat-het-telefoontje te zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk veel meer van het persoonlijke contact ben, maar dat was toen (en is nog steeds) wat lastiger. Hopelijk wordt alles snel weer normaal. Dan kunnen jullie een mooi evenement tegemoet zien. We houden je op de hoogte!

 

#sales #corona #interview
PRezz videoproductiehuis Monika Knottnerus Martijn Plantinga Steef van den Berg Herman van Hunnik

;