Social selling

Blogs

Trek meer bezoekers naar je website met behulp van blogs

Bloggen is tegenwoordig dé manier om je bedrijf op de kaart te zetten. Het is het regelmatig delen van artikelen en verhalen op je eigen website en social media kanalen. Bedrijfsblogs vervullen de informatiebehoefte en hiermee kan je de specialisatie van de onderneming naar voren laten komen. Het schrijven van goede inhoudelijke blogs geven jouw organisatie aanzien en identiteit. Daarnaast zijn blogs een belangrijk onderdeel van de SEO-werkzaamheden. 

Uit onderzoek blijkt dat je maar liefst 50% meer bezoekers op je website kunt trekken door blogs te publiceren. Doordat er regelmatig een blog wordt geplaatst, werk je actief aan je website. Dit zorgt er vervolgens weer voor dat zoekmachines je website actueel vinden en je hoger in de ranking komt te staan. Wel is het van belang dat er relevante blogs worden geupload, die ook daadwerkelijk van toegevoegde waarde zijn. 

Om ervoor te zorgen dat jij relevante blogs hebt die met een bepaalde frequentie naar buiten kunnen worden gebracht, helpen wij jou verder. Samen bepalen wij wie de doelgroep is en met welke tone-of-voice deze aangesproken moet worden. Ook is het belangrijk om in kaart te brengen wat jij je (potentiële) klant wilt gaan vertellen en met welke frequentie. Wil je elke week een korte blog over een bepaald onderwerp of wil je één keer in de maand een blog dat dieper op een bepaald onderwerp ingaat? Als laatste bepalen we op welke kanalen het blog allemaal wordt gedeeld om zoveel mogelijk lezers te krijgen.

  • Relevante blogs delen met je doelgroep?
  • Je website blijven aanvullen met interessante blogs?

Maak snel een afspraak voor een gratis sparsessie en samen komen wij tot mooie, nieuwe ideeën.

SalesSpot is

Gericht op de juiste match

Wij vinden het niet alleen belangrijk dat de interim sales professional resultaat boekt. Voor ons is het verzorgen van de juiste match net zo belangrijk:

• wat heeft de organisatie nodig?
• wie past het beste waar?
• met welke kwaliteiten en competenties is de organisatie het meest verzekerd van resultaat?

Onze interim sales professionals voelen zich (mede) verantwoordelijk van het proces tot het resultaat bereikt is. Ze overtreffen daarbij graag de verwachtingen.

Referenties

SPOT - methode©

Situatie

Propositie

Optimalisatie

Transitie