Social selling

Contentmarketing

Content die je volgers willen zien

Wat is content en wat houdt het in? Eigenlijk is het heel simpel. Alles wat zichtbaar of hoorbaar is op een webpagina is content. Dit geldt ook voor de inhoud op de social mediakanalen van een bedrijf. Voorbeelden hiervan zijn: tekst, afbeeldingen, video’s, audio, documenten en games. Content wordt daarnaast ook gebruikt om de positie in de zoekresultaten te verbeteren, SEO dus. Meer weten over contentmarketing? Lees dan het blog dat wij daarover hebben geschreven.

Content speelt een belangrijke rol. Niet alleen SEO gericht, maar ook bij social media uitingen. Door alleen veel content wordt een pagina niet beter voor diegene die je pagina of social media kanaal bezoekt. Om de functionaliteit te waarborgen is content optimalisatie van groot belang. Naast de hoeveel content op een pagina is de kwaliteit net zo belangrijk. Zorg dat de afbeeldingen en video’s op je social mediakanalen scherp en niet korrelig zijn. Op de website is het daarentegen van belang dat de laadtijd van de content weinig tijd in beslag neemt.

Om ervoor te zorgen dat jij content maakt die je doelgroep ook daadwerkelijk wilt horen en zien, helpen wij je verder. Samen kijken we naar de content die nu op je website en je social mediakanalen staat en analyseren we de resultaten hiervan. Vervolgens kijken we naar wie je doelgroep is en waar deze zich bevindt. Het is belangrijk om te bepalen wat voor content deze mensen graag willen zien en hier zo je uitingen op aan te passen. Met welke frequentie gaan we nieuwe content maken en delen, ook dat zijn punten die belangrijk zijn om duidelijk in kaart te hebben.

  • Wil jij je doelgroep gaan aanspreken met geweldige content?
  • Wil jij je huidige contentmarketingstrategie naar een hoger niveau tillen?
  • Wil jij mee mensen aanspreken met jouw content?

Maak snel een afspraak voor een gratis spar sessie en start met winnen!

 

SalesSpot is

Gericht op de juiste match

Wij vinden het niet alleen belangrijk dat de interim sales professional resultaat boekt. Voor ons is het verzorgen van de juiste match net zo belangrijk:

• wat heeft de organisatie nodig?
• wie past het beste waar?
• met welke kwaliteiten en competenties is de organisatie het meest verzekerd van resultaat?

Onze interim sales professionals voelen zich (mede) verantwoordelijk van het proces tot het resultaat bereikt is. Ze overtreffen daarbij graag de verwachtingen.

Referenties

SPOT - methode©

Situatie

Propositie

Optimalisatie

Transitie