Ons team
Wie zijn wij?
Over ons
SalesSpot is al diverse jaren dé partner om organisaties op tijdelijke basis te helpen met sales ondersteuning.
Deze tijdelijke ondersteuning hebben we ondergebracht in vier hoofdgroepen;
Deze hoofdgroepen zijn weer onderverdeeld in subgroepen waar je op de pagina’s zelf meer over kan lezen.
Daarnaast kan je ons inschakelen voor het oplossen van complexe commerciële vraagstukken of ter ondersteuning van je social media kanalen. Als specialist in tijdelijke sales kunnen wij snel schakelen, waardoor kwaliteit en snelheid hand in hand kunnen gaan.
Kom meer te weten over onze unieke aanpak en ons geweldige team en misschien groei jij straks wel samen met ons!
Hybride sales
Je zult het vast wel eens gehoord hebben: hybride sales. De afgelopen decennia zien wij ook steeds meer de samensmelting van online en offline, van binnendienst en buitendienst, van marketing en sales en van interim en vast. Hybride sales wordt het nieuwe normaal. Het gaat om een mix van virtueel verkopen en face-2-face gesprekken.
Zo ben je niet meer alleen bezig met het offline binnenhalen van nieuwe deals. Online speelt een grote rol met het vergroten van je naamsbekendheid en het bereiken van je doelgroep. Maar dit geldt ook andersom. Zo kan je een marketingcampagne opzetten, maar bel je ook zelf de leads die hieruit komen (en dat is sales).
Wij helpen bedrijven met het effectief inzetten van hybride sales. Van het stroomlijnen van de juiste processen tot het vinden van de juiste interimmer die kan doorgroeien tot vaste werknemer.
Missie
We won’t stop until every sales is hybrid!
In de huidige tijd is hybride sales niet meer weg te denken. Wij helpen bedrijven met het hybride maken van elke vorm van sales. Dit doen wij door middel van het samensmelten van online en offline, van binnendienst en buitendienst, van marketing en sales en van interim en vast.
Visie
SalesSpot wil de Nederlandse marktleider zijn op het gebied van interim sales, acquisitie, leads en sales transformatie. Dit weerspiegelt onze ambitie om diverse sales projecten op te pakken. Door het structureel toepassen van onze eigen S.P.O.T. methode en +1 filosofie creëren wij resultaten met en voor onze klanten. De afgelopen decennia zien wij steeds meer de samensmelting van online en offline, van binnendienst en buitendienst, van marketing en sales en van interim en vast. Voor al deze hybride vormen wil SalesSpot de expert voor alle B2B bedrijven in Nederland worden.
MVO
MVO vinden we belangrijk bij SalesSpot. Niet alleen zijn wij duurzaam voor onze omgeving, ook proberen wij diverse malen per jaar ons steentje bij te dragen in de maatschappij.
Dit doen wij bijvoorbeeld in de vorm van een kennisoverdracht of sponsoring van goede doelen. Zo zijn wij medeorganisator van een jaarlijks sportevenement ten behoeve van G(ehandicapten)-Tennis en Stichting DownTown Leusden.
SalesSpot werkt volgens de SPOT – methode.
Situatie (organisatie en marktanalyse)
Propositie (jouw sterke punten matchen met doelgroep)
Optimalisatie (plan van aanpak opstellen en uitvoeren)
Transitie (veranderingen worden effectief geïmplementeerd)