Hoe snel ben jij met het bellen van een online lead?

mrt 4, 2020

Regelmatig zie je onderzoeken voorbijkomen die aangeven dat hoe sneller je reageert hoe hoger je conversie ratio op online leads zijn. Dus waarom zitten we er dan niet allemaal bovenop?

In de tabel hierboven zie je dat iemand die na 2 minuten reageert al ruim 50% minder scoort. Lijkt mij een beetje overdreven voor Nederland. Denk je niet?

Bij SalesSpot bellen we meestal binnen 20 minuten, met een verraste reactie tot gevolg: “zo, dat is snel”.

Door met een goed verhaal binnen een uur te bellen behalen wij meestal een 100% hogere conversie ratio in vergelijking met klanten/bedrijven die het voorheen zelf deden. Het blijkt namelijk dat 24% van de bedrijven een dag of langer de tijd neemt, voordat ze bellen en dat zelfs 23% van de bedrijven helemaal niet belt … snik!

Met SalesSpot leadsopvolging bellen we gegarandeerd binnen één uur een lead op. Onze gemiddelde reactietijd ligt op 21 minuten.
Voor één vast bedrag bellen we leads maximaal 4 keer tussen 9:00 en 21:00, waarbij we voor B2C leads 2 keer ’s avonds bellen.

Benieuwd wat SalesSpot voor jouw organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op. We helpen je graag.

;